Retour- en Terugbetaalbeleid

Sorata: Retourneren & Terugbetalen (14 Dagen!)**

Retourneren op eigen kosten binnen 14 dagen, terugbetaling & top service. Bestel nu met vertrouwen!**

Introductie:

Wij bieden we een retourbeleid met een retourtermijn van 14 dagen. We streven naar een snelle, transparante en betrouwbare afhandeling van retouren en terugbetalingen.

Ons retourbeleid:

  • Retourtermijn: Je kunt je product binnen 14 dagen retourneren.
  • Snelle terugbetaling: We streven naar een terugbetaling binnen 10 werkdagen na ontvangst van je retourzending.
  • Klantenservice: Ons klantenserviceteam staat altijd voor je klaar om je te helpen met je retour.

Retourtermijn:

  • Retourneren is mogelijk tot 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
  • De retourtermijn gaat in op de dag nadat je het product hebt ontvangen.

Redenen voor retourneren:

Je kunt je product retour sturen in de volgende situaties:

  • Annulering bestelling: Voor verzending van je bestelling kun je deze gratis annuleren. Neem hiervoor contact met ons op.
  • Beschadiging bij ontvangst: Ontvang je een beschadigd product? Neem dan direct contact met ons op. We sturen je kosteloos een nieuw product op.
  • Productiefout of defect: Ontdek je na ontvangst een productiefout of defect? Neem contact met ons op. We sturen je kosteloos een nieuw product op.
  • Spijt van aankoop: Ben je toch niet tevreden met je aankoop? Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren in de originele staat. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening en rechtstreeks naar onze leverancier, tenzij je het product retourneert vanwege een productiefout, defect of verkeerd ontvangen product.
  • Omruiling: Wil je het product omruilen voor een andere maat of kleur? Neem contact met ons op. We sturen je kosteloos een nieuw product.
  • Verkeerd product ontvangen: Heb je het verkeerde product ontvangen? Neem dan direct contact met ons op. We zorgen voor een snelle oplossing.

Retourprocedure:

  1. Neem contact op: Stuur een e-mail naar info@Sorata.nl met je bestelnummer en de reden voor retour. Voeg indien nodig foto's toe van het product.
  2. Retourneren: Verpak het product zorgvuldig en stuur het naar ons retouradres.
  3. Inspectie & verwerking: Na ontvangst van je retourzending controleren we het product op de conditie en reden van retour. We verwerken je retour vervolgens zo spoedig mogelijk.
  4. Terugbetaling: We storten het aankoopbedrag terug op de betaalmethode die je bij je bestelling hebt gebruikt. De terugbetalingstermijn is maximaal 10 werkdagen na ontvangst van je retourzending.

Belangrijke opmerkingen:

  • De retourtermijn gaat in op de dag nadat je het product hebt ontvangen.
  • Het bedrijf is gevestigd in Nederland. Maar om zo'n breed mogelijk assortiment aan te bieden voor de beste prijzen, versturen wij onze producten rechtstreeks vanuit onze warenhuizen gevestigd in Amerika en Azië. Deze warenhuizen ontvangen ook de retours. De kosten voor retour zijn voor eigen rekening, tenzij je het product retourneert vanwege een productiefout, defect of verkeerd ontvangen product. 
  • Bewaar altijd je verzendbewijs totdat je de terugbetaling hebt ontvangen.
  • Neem contact op om het retouradres te ontvangen. Retouren naar het adres in Nederland is niet toegestaan.
  • In drukke periodes zoals Kerst en Oud & Nieuw kunnen bestellingen tot 4 werkdagen vertragen
  • De keuze van de leveringslogistiek vereist dat de koper verantwoordelijk is voor de logistieke wijze van inklaring. De logistieke methode van de douane-inklaring van de ontvanger kan niet worden gebruikt, anders kan het magazijn de goederen niet ontvangen

  • De klant is zelf verantwoordelijk voor het doornemen van ons beleid; het niet naleven hiervan is volledig voor eigen rekening, en wij kunnen hiervoor niet verantwoordelijk worden gesteld.

Contactgegevens:

Bedrijfsinformatie:

  • Kvk nummer: 93675941
  • Adres: Rode kruislaan 1134, 1111XA, Diemen, Nederland
  • E-mail: info@Sorata.nl
  • Telefoon: +31 6 12230624